26.09.2025 – 18.10.2025 Explore Southern Algeria Part II… Hwy/N1

Ahaggar National Park – Ghardaia – Tamanrasset – Assekrem – Ksar Draa – Taxat – Hoggar… μαγευτικές διαδρομές στα φαράγγια της ερήμου.

Η Αλγερία είναι η μεγαλύτερη σε έκταση χώρα της Αφρικής.

Ο πολιτισμένος Βορράς… και ο άγριος Νότος.

Μέσω του Trans Sahara Hwy/Ν1… τον μεγαλύτερο σε μήκος δρόμο της Αφρικής, θα φτάσουμε σε αυτό το σπάνιο και μαγευτικό τοπίο… στην μεγαλύτερη και θερμότερη έρημο του πλανήτη.

Είναι η 3η αποστολή που οργανώνουμε στην Αλγερία, με ασφάλεια, μοναδικούς προορισμούς με στόχο την περισυλλογή εικόνων και εμπειριών.

Διαβάστε προσεκτικά πριν δηλώσετε συμμετοχή

Η διαδρομή απευθύνεται σε ταξιδιώτες και όχι σε τουρίστες… δραστήρια και έμπειρα, πληρώματα που θα είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν το αναπάντεχο, σε όλα τα επίπεδα και ενεργοί σε κάθε δυσκολία που θα προκύπτει!!!

Στην εξειδικευμένη αυτή διαδρομή μπορούν να συμμετάσχουν μόνον τα πληρώματα και τα οχήματα που έχουν έρθει σε 3 τουλάχιστον χειμερινά 1 καλοκαιρινό cross country… και 5 χειμερινές μονοήμερες!

Τα οχήματα που θα συμμετάσχουν θα πρέπει να είναι σε άψογη μηχανολογική κατάσταση και οι χειριστές με γνώση του οχήματος και έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πάντα σε βοήθεια με τον συνοδό!!!
——————————————
Συνήθως όταν αναφέρω τα ταξίδια στην Σαχάρα… στην Αλγερία ή παλαιότερα στην Λιβύη… οι άνθρωποι τρομάζουν.

Στο μυαλό τους επικρατούν οι εικόνες του κινδύνου, οι υπερβολικές θερμοκρασίες, το απέραντο τίποτα, στο απίστευτα πουθενά και ένα χαμό με υπέρμετρη αβεβαιότητα!

Στην πραγματικότητα η έρημος σου προσφέρει την απόλυτη ελευθερία… την αναμέτρηση με τα στοιχεία της φύσης και συγχρόνως την δυνατότητα της επιβράβευσης της επιτυχημένης διαβίωσης – επιβίωσης και προετοιμασίας σε ένα τόσο αφιλόξενo για πολλούς…. περιβάλλον!

Οι σταθμοί ανεφοδιασμού μπορούν να απέχουν μεταξύ τους από 300 έως και 1000χλμ. άσφαλτο και 700 έως 900 off road.

Ο άριστος σχεδιασμός της διαδρομής… ο άρτιος εξοπλισμός των πληρωμάτων… η σωστή και λεπτομερής συντήρηση και προετοιμασία των οχημάτων, ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούμε… είναι τα στοιχεία αυτά που θα ορίσουν το ποσοστό της επιτυχίας και της ασφάλειας αυτού του μεγάλου εγχειρήματος.

Το κακοτράχαλο έδαφος και οι ατελοίωτοι αμμόλοφοι συνθέτουν ένα τοπίο μόνο για εξερευνητές αλλά και οργανωμένες ομάδες με εμπειρία.

Προϊστορικά ανάγλυφα σε βράχια στο κέντρο της ερήμου, αλλά και εγκαταλελημέμα θαμμένα χωριά στην άμμο (Τimimoun) αποτελούν πόλο έλξης για το ταξιδι αυτό στα σύνορα με τον Νίγηρα.

Οάσεις και πηγάδια στο κέντρο της ερήμου, θα αποτελούν στόχοι για ξεκούραση της ομάδας.

Οι θερμοκρασίες αυτή την εποχή είναι συνήθως… ήπιες και χωρίς έντονες εναλλαγές.

Για να διανύσουμε μεγάλες αποστάσεις (μέσω του Ν1) και να φτάσουμε σε ανεξερεύνητα σχεδόν σημεία, που λίγοι έχουν καταφέρει να φτάσουν, ο μόνος τρόπος είναι να διανυκτερεύουμε σε σκηνές.

Τα 3 σημεία με διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο είναι κομβικά και απλά θα τα χρησιμοποιούμε μόνο για μπάνιο και ύπνο χωρίς πολλές ανέσεις, αφού δεν υπάρχουν επιλογές για *.

Τα πληρώματα θα πρέπει να είναι έτοιμα για μικρές έως και ανύπαρκτες σχεδόν υποδομές σε όλο το ταξίδι. (από το Salerno… έως και το Salerno!

Πιστεύω ότι τις περισσότερες ανέσεις θα τις έχουμε στα free camp δίπλα στα εξοπλισμένα οχηματά μας!

Τα οχήματα που θα συμμετέχουν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αφού θα έχουμε να διανύσουμε 4.000 χλμ σε άσφαλτο και 1.500 χλμ περίπου σε έρημο! (πλατό και αμμόλοφους).

Σύνολο 5,500χλμ.

Ο εξοπλισμός των οχημάτων θα πρέπει να είναι ειδικός!

Σε όλο το ταξίδι, η αποφυγή των μεγάλων αμμόλοφων και όσο αυτό θα είναι εφικτό… είναι δεδομένο, για να μην καταπονούμε τα οχήματα… (εκτός της διαδρομής για το Ksar Draa που οι αμμόλοφοι θα είναι υποχρεωτικοί στην πορεία μας και στο in και στο out).

Καύσιμα θα βρίσκουμε παντού έως και στο 8ο wild camp. Από εκεί και μετά όμως οι αποστάσεις χωρίς ανεφοδιασμό θα είναι μεγάλες. Οι σταθμοί λιγοστοί σε όλο το ταξίδι στον νότο και για τον λόγο αυτό τα οχήματα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με 5-6 κάνιστρα 20L και ανάλογα με τον τύπο του οχήματος.

Το πόσιμο νερό και αυτό δύσκολο και για αυτό θα έχουμε προμηθευτει από νωρίτερα αλλά και για μεγαλύτερη ασφάλεια θα έχουμε και φίλτρα για να γεμίζουμε τις δεξαμενές από όπου βρίσκουμε. Φροντίστε για την προμήθειά του.

Για μπάνιο στα camp θα έχει το κάθε όχημα την δική του δεξαμενή και θα φροντίζουμε να τις γεμίζουμε όπου αυτό θα είναι εφικτό με τα ειδικα φίλτρα που θα έχουμε προμηθευτεί. Θα υπάρξει και σχετικό σεμινάριο (δίκτυο νερού – δεξαμενή πόσιμου – τρόμπα – φίλτρα – διαχείριση).

Στο ελεύθερο camp κάθε πλήρωμα θα έχει φροντίσει για τις ανάγκες του, όπως γεύματα – πρωινά – μαγειρικά σκευή – εστία και όλα τα απαραίτητα για άνετη διαμονή στην ύπαιθρο, σκηνή pop-up ή οροφής, υπόστρωμα – τέντα για τον ήλιο κλπ.

Σε κάθε μεγάλη πόλη και όταν περνάμε θα γίνονται τυχόν προμήθειες σε ελλείψεις. Οι αποστάσεις από στόχο σε στόχο και από πόλη σε πόλη είναι τεράστιες ερημικές με δύσκολους σχετικά δρόμους, ακόμα και οι ασφάλτινοι!
Η ποιότητα των δρόμων κάνει το ταξίδι πιο αργό και χρειάζεται υπομονή και προσοχή.

Δύσκολη και απαιτητική η διαδρομή… για πληρώματα αλλά και για οχήματα.

Η μετακίνηση των αμμόλοφων επάνω σε καθαρά περάσματα, που ίσως να έχει γίνει το προηγούμενο διάστημα, αρκετές φορές θα μας ανακόψει την προκαθορισμένη πορεία με αποτέλεσμα την καθυστέρηση αλλά και την ανάγκη για επι πλέον καύσιμα.

Η εξερευνητική αυτή διαδρομή, έχει σχεδιαστεί για να δούμε την άγνωστη πλευρά της νότιας Σαχάρας και να βιώσουμε την αχανή έκταση της ερήμου με σύντροφο το άρτια εξοπλισμένο όχημά μας.

Το μόνο σίγουρο είναι οι διαθέσιμες ημέρες και θα τις χρησιμοποιήσουμε για να εξερευνήσουμε τα Ahaggar Mountains!

Το ημερήσιο πρόγραμμα είναι σχετικό και μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τα καιρικά φαινόμενα που θα επικρατούν στην Σαχάρα, αλλά και με τις ιδιαίτερες ανάγκες και συνθήκες που ίσως προκύψουν στην ομάδα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί ειδικός φάκελος με συμβουλές οδήγησης για έρημο, αλλά και έντυπο με τον απαιτούμενο εξοπλισμό, για offroad, ατομικό, camp, διατροφή και ότι άλλο απαιτείται για μια ασφαλή και πετυχημένη εξερευνητική αποστολή στην Αφρική!

Εάν συμμετέχετε για 1η φορά σε Expedition ταξίδι, θα είμαστε κοντά σας με προτάσεις και σε συνεργασία με τον μηχανικό σας, για να σας βοηθήσουμε σε όποιο τεχνικό θέμα θα σας απασχολεί!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1η μέρα: 26-09 Αναχώρηση από Πάτρα (απόγευμα) ή Ηγουμενίτσα (βράδυ) να είστε νωρίς!

2η μέρα: 27-09 Άφιξη Bari (πρωί) πορεία για Salerno 240km.
(όταν αναρτηθούν από την Grimaldi τα δρομολόγια, θα ενημερωθείτε για την αναχώρηση και την ώρα άφιξης στην Τύνιδα)

3η μέρα: 28-09 άφιξη Τύνιδα – πορεία για τα σύνορα μέσω El Aouin, on road για Constantine – το στολίδι του βορρά και η 3η μεγαλύτερη πόλη της Αλγερίας. 450km. Διαμονή Hotel

4η μέρα: 29-09 Νωρίς το πρωί …( on road) πορεία για Brezina. 770km. Διαμονή wild camp.

5η μέρα: 30-09 πορεία για την επόμενη διανυκτέρευση στην έρημο, πριν το χωριό Tabelkoza…με wild camp στα 480km on road.

6η μέρα: 01-10 αναχώρηση το πρωί για το μεγαλύτερο μυστήριο της Αλγερίας…το Κsar Draa. Στην αρχή 70km άσφαλτος και στην συνέχεια δύσκολοι αμμόλοφοι σε μήκος 11km. Άφιξη στα ερείπια του Ksar Draa… wild camp με θέα την απέραντη Σαχάρα!!! Ιστορικές πληροφορίες για το Κάστρο δεν υπάρχουν. Δεν γνωρίζουν πότε κτίστηκε, γιατί, και από ποιους!

7η μέρα: 02-10 Δύσκολη και η σημερινή ημέρα, αφου ξεκινώντας θα έχουμε να διανύσουμε 14km διαδρομής με αμμόλοφους! Τα 3km χωμάτινης διαδρομής στο τέλος και πριν το Arhlad…θα φαντάζουν highway! Πορεία για το Timimoun 20km …την μεγαλύτερη πόλη στην ευρύτερη περιοχή, η οποία διαθέτει περίπου εκατό οάσεις και είναι γνωστή ως το “Μαργαριτάρι της Gourara”. Είναι γνωστή για τους φοινικώνες που παράγουν εξαιρετικής ποιότητας χουρμάδες και τα γραφικά παραδοσιακά χωριά (qsar).
Καύσιμα ….και ανάλογα με την κούραση της ομάδας θα έχουμε την επιλογή για wild camp
στο Timimoun σύνολο 40km…ή να συνεχίσουμε την πορεία μας στον Ν6.

8η μέρα: 03-10 Συνεχίζουμε την πορεία μας στον Ν6..με στόχο το Reggane στα 330km.
Εδώ ο έλεγχος είναι υποχρεωτικός αφου είναι και η τελευταία πόλη προς το Mali.
Εμείς συνεχίζουμε και στα 140km καύσιμα και είσοδο στο plateu Adrar Ahnet στα 20km τουλάχιστον ή πριν την δύση του ήλιου…από τον Ν6. Wild camp.

9η μέρα: 04-10 Συνεχίζουμε διαδρομή στην έρημο διασχίζοντας προϊστορικά βουνά και φαράγγια. Στόχος της ημέρας και εφόσον είναι εφικτό από την ομάδα…να καλύψουμε απόσταση 170km! wild camp – Del Abdelkrim!

10η μέρα: 05-10 Toπίο μοναδικό με την απεραντοσύνη της ερήμου να κόβει την ανάσα.
Γεωλογικοί σχηματισμοί σε όλη την διάρκεια της εξερεύνησης με offroad περάσματα…έως αργά το απόγευμα. Η διαδρομή θα είναι ελεγχόμενη με ανατολική κατεύθυνση για το wild camp 180km περίπου.

11η μέρα: 06-10 αναχώρηση το πρωί με στόχο τo μοναδικό, σπάνιο και απόκοσμο…. Tamanrasset επίσης γνωστό ως Tamanghasset είναι πόλη όαση και πρωτεύουσα της επαρχίας Tamanrasset στη νότια Αλγερία, στα Ahaggar Mountains. Είναι η κύρια πόλη των Αλγερινών Touareg και βρίσκεται σε υψόμετρο 1.320 μέτρων.
Το Tamanrasset ιδρύθηκε αρχικά ως στρατιωτικό φυλάκιο για την προστασία των εμπορικών διαδρομών της Σαχάρας. Περιτριγυρισμένο από την άγονη έρημο της Σαχάρας, έχουν καταγραφεί πολύ υψηλές θερμοκρασίες άνω των 47 °C. Το Tamanrasset βρίσκεται σε μια όαση όπου, παρά το δύσκολο κλίμα, καλλιεργούνται εσπεριδοειδή, βερίκοκα, χουρμάδες, αμύγδαλα, δημητριακά, καλαμπόκι και σύκα. Κάποτε οι Touareg ήταν οι κύριοι κάτοικοι της πόλης. Αποτελεί τουριστικό αξιοθέατο τους δροσερούς μήνες.
Θα επισκεφθούμε και το Μουσείο του Hoggar, το οποίο προσφέρει πολλά εκθέματα που απεικονίζουν τη ζωή και τον πολιτισμό των Touareg. Διανυκτέρευση σε Hotel: 200km.

12η μέρα: 07-10 Έλεγχο ελαστικών, φίλτρου αέρα, έλεγχος στα δεσίματα μέσα και έξω από το όχημα.
Xαλαρή διαδρομή βλέποντας τους σχηματισμούς των βράχων και της άμμου στην συνοριακή γραμμή.
(Το 3ήμερο αυτό έχει υπολογιστεί για ασφάλεια – χαλαρές διαδρομές και να το διαχειριστούμε όπως θέλουμε.
Πορεία νότια …offroad, για να ανακαλύψουμε Hoggar… παίζοντας με τους αμμόλοφους στα σύνορα με τον Νίγηρα. Wild camp 120km.

13η μέρα: 08-10 βορεινή πλέον πορεία 35km…προς (22ο 52΄15.33΄΄ Β – 5ο 57΄33.80΄΄ E)
Πρωινό ξύπνημα στο κέντρο της ερήμου. Έλεγχο ελαστικών, φίλτρου αέρα, έλεγχος στα δεσίματα μέσα και έξω από το όχημα. Σε όλα τα οχήματα καθημερινά θα δίνεται το αζιμούθιο για να γνωρίζουν την κατεύθυνση προς το επόμενο wild camp…αφού η πορεία θα είναι εντελώς εκτός και χωρίς ίχνη!!!
Κάποιες στιγμές…ακόμη και ώρες… μπορεί να μην υπάρχει σήμα στο GPS!
Για GSM… ούτε λόγος…παρά μόνο το δορυφορικό.
Συνεχίζουμε την Β.Α πορεία μας, για να συναντήσουμε ένα ξεχασμένο track που έρχεται από το Tassili. Μπαίνουμε πλέον στην δύσκολη διαδρομή περιτριγυρισμένη από πανύψηλους αμμόλοφους, ψάχνοντας το πέρασμα. Η διαδικασία θα ανεβάσει την αδρεναλίνη στα ύψη. Οχήματα και πληρώματα γίνονται ένα…απέναντι στις προκλήσεις της ερήμου. Εάν όλα πάνε καλά θα διανυκτερεύσουμε λίγο πριν από το πλατό
Wilde camp 150km.

14η μέρα: 09-10 Χαλαρό ξύπνημα…και πορεία για απίστευτους βραχώδης σχηματισμούς, διασχίζοντας το πλατό Tin Tinagula. Οι δυνατοί άνεμοι που προκαλούν και τις αμμοθύελλες (την περίοδο των ανέμων) εχουν σαν αποτέλεσμα και την μεταφορά των αμμόλοφων ανά έτος ή ανά 2 – 4 χρόνια από 1 μέτρο και. Η διαδικασία αυτή έχει σαν αποτέλεσμα τα περάσματα να είναι αλλού και επάνω στο track να υπάρχει ένας τεράστιος αμμόλοφος. Για τον λόγο αυτόν και η χάραξη της πορείας, αλλά και ο τρόπος που θα διασχίζεις παρόμοια περάσματα θέλει υπομονή, χρόνο και εμπειρία στην ανάγνωση χάρτη!
Οι λανθασμένες αποφάσεις πορείας…μέσα στην έρημο, έχουν αντίκτυπο σε κατανάλωση καυσίμου, μηχανολογικές φθορές, χάσιμο χρόνου – επικινδυνότητα. Wild camp 80km

15ημέρα: 10-10 Χαλαρή αναχώρηση και μέσω De Ouari, κατεύθυνση βόρεια για να θα φτάσουμε σε ένα από τα ομορφότερα σημεία της Νότιας Σαχάρας.
Ahaggar Natiοnal Park.
Η διαμονή …wild camp θα γίνει στο πλέον διάσημο αξιοθέατο στην έρημο…στο Assekrem!!! και με θέα το μοναδικό και σπάνιο Taxat 3.003μ. Wilde camp στα 110km.

16η μέρα: 11-10 ξεκινάμε με νότια πορεία και στα 120km στάση για ανεφοδιασμό.
Στην συνέχεια προς βορρά…N1… και στα 300km…Wild camp στο Arak… σύνολο 420km

17η μέρα: 12-10 Νωρίς το πρωί ξεκινάμε για να διασχίσουμε την πιο μεγάλη πόλη στο κέντρο της Σαχάρας, περιτριγυρισμένη από αμμόλοφους!!! Το In Salax. 330km.
Μια αμμοθίνη στο δυτικό άκρο της πόλης περνά μέσα από την πόλη και τη χωρίζει στη μέση. Η αμμοθίνη κινείται με ταχύτητα περίπου ενός μέτρου κάθε πέντε χρόνια. Καθώς τα κτίρια καλύπτονται από την άκρη της, οι κατασκευές στο πίσω μέρος του αμμόλοφου αποκαλύπτονται σταδιακά. Τέσσερα κσούρ (περιτοιχισμένοι οικισμοί) με κόκκινα ή ιώδη τούβλα από πηλό βρίσκονται στην όαση, με το καθένα να διαθέτει το δικό του οχυρό.
Διασχίζουμε την πόλη και φτάνοντας στα 180km από το In Salax…wild camp στο plateu.
Σύνολο 510km

18η μέρα: 13-10 Eπόμενος στόχος η Ghardaia… είναι μια από τις πλέον παραδοσιακές πόλεις της Σαχάρας…. λευκά, ροζ και κόκκινα σπίτια, κατασκευασμένα από άμμο, πηλό και γύψο υψώνονται σε βεράντες και στοές. Η περιήγηση στην πόλη και στην Μεντίνα επιβάλλεται!!! Άφιξη στο Hotel 480km

19η μέρα: 14-10 Ghardaia – Taleb Larbi – Σύνορα 490km – Τελωνείο – Tozeur 60km Hotel.

20η μέρα: 15-10 Tunis port 450km – αναχώρηση για Salerno ανάλογα με την διαθεσιμότητα της ανταπόκρισης των δρομολογίων αργά το βράδυ

21η μέρα: 16-10 εν πλω

22η μέρα: 17-10 Άφιξη Salerno πρωί – προς Bari – περιήγηση – αναχώρηση 20:00. 260km

23η μέρα 18-10 Άφιξη Ηγουμενίτσα / Πάτρα.

Eξοπλισμός οχήματος!

1. Ηλεκτρικό εργάτη
2. Ελαστικό ιμάντα ή σχοινί πιστοποιημένο!!!10μ. με τοποθετημένα Shoft Shackle.
3. 2 δέστρες εμπρός και 2 πίσω.
4. Τρόμπα αέρος, γρήγορη και καλής ποιότητας για τα ελαστικά.
5. Snorkel και εφεδρικό φίλτρο αέρος.
6. Φτυάρι.
7. Χαρτοταινίες φαρδιές, αλλά και 2 ταινίες υφασμάτινες.
8. Σύστημα πλοήγησης.
9. Έξι (6) μεταλλικά κάνιστρα καυσίμου 20l, πιστοποιημένα χωρίς βαλβίδα αναθυμιάσεων, σε ειδικές βάσεις τοποθετημένα. (θα γεμίσουμε πριν την είσοδό μας στην έρημο).*
10. Ρεζέρβα με γρύλο και βάση για την άμμο, με μανέλα με καρυδάκι.
11. Εργαλειοθήκη με όλα τα απαραίτητα.(συμβουλευτείτε τον μηχανικό σας)
12. Sand Trax
13. Δεξαμενή νερού +φίλτρο νερού
14. Ιμάντας 2-3μ. με shoft shackle για τις 2 δέστρες συγχρόνως (σχήμα Λ)
15. Ψυγείο 12/220v για τα ευπαθή προϊόντα.

Ατομικός εξοπλισμός:
1. Τραπέζι πτυσσόμενο
2. Καθίσματα
3. Πόσιμο νερό/ελαφριά γεύματα κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
4. Προσωπικά αντικείμενα – πετσέτα – μαγιό κλπ.
5. Φαρμακείο. (συμβουλευτείτε τον φαρμακοποιό σας αλλά και τον γιατρό σας)
6. Σκηνή τύπου pop up- υπόστρωμα σκηνής – υπνόσακο comfort 0°–
υπόστρωμα υπνόσακου αυτόματο – σεντόνια – μαξιλαροθήκες, για κάθε ενδεχόμενο !
7. Φακό κεφαλής επαναφορτιζόμενο!
8. Κατάλληλο ρουχισμό.

Τα αντικείμενα θα πρέπει να είναι καλά τοποθετημένα και δεμένα σε ειδικές δέστρες επί του οχήματος, γιατί στα περάσματα στους αμμόλοφους θα δέχονται μεγάλες πιέσεις με αποτέλεσμα όσα δεν είναι τακτοποιημένα ή σε βάσεις με προδιαγραφές, να περιφέρονται στο όχημα και ίσως να καταστραφούν, αλλά να δημιουργήσουν πρόβλημα και στο ίδιο το όχημα.

• Όλα τα οχήματα θα ελεγχτούν πριν την αναχώρηση.
• Στους συμμετέχοντες θα διανεμηθεί ειδικό έντυπο οδηγιών και προμηθειών.

Κόστος συνοδείας/όχημα: 2000€
Το κόστος των ακτοπλοϊκών – των ξενοδοχείων – και της κρατικής ασφάλειας
(αναμένεται) και θα ανακοινωθεί προσεχώς!

Η τελική τιμή διαμορφώνεται όταν γίνονται οι κρατήσεις, όπως γνωρίζεται όλοι!

– Ελάχιστη συμμετοχή 10 οχήματα / 20 άτομα.
– Μέγιστες συμμετοχές 13 οχήματα/26 άτομα

Η ημερομηνία λήξης των συμμετοχών είναι 14 Μαΐου 2025.
Η 1η συνάντηση των πληρωμάτων θα γίνει 21 Μαΐου 2025
Η 2η συνάντηση θα γίνει στην Οίτη Σάββατο και Κυριακή 6-7 Σεπτεμβρίου 2025 σε ελεύθερο πεδίο, για έλεγχο των οχημάτων και του προβλεπόμενου εξοπλισμού. (ατομικού και οχήματος)

ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
• Ακτοπλοϊκά εισιτήρια με 2κλινη εσωτερική καμπίνα + όχημα,
Πάτρα – Bari, Salerno – Τunis – Salerno – Bari – Πάτρα.
• 3 διανυκτερεύσεις στην Αλγερία σε 2κλινο ξενοδοχεία Η/Β.
• 1 διανυκτέρευση στην Tυνησία Η/Β
• 13 διανυκτερεύσεις στην έρημο wild camp
• Πρόγραμμα για όλες τις ημέρες.
• Πλήρως εξοπλισμένο όχημα συνοδείας – υποστήριξης με έμπειρους συνοδούς.
• Κρατική ασφάλεια – από την άφιξη μας έως και την αναχώρηση.
• Φαρμακείο.
• Σεμινάρια εκτός δρόμου οδήγησης και χρήσης εξοπλισμού.
• Παροχή συσκευής UHF ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων.
• Δορυφορικό τηλέφωνο (για την περίπτωση που δεν υπάρχει δίκτυο)
• 220vAC για όλες τις ανάγκες των πληρωμάτων.
• Φάκελος δραστηριότητας που περιλαμβάνει πρόγραμμα, και συμβουλές για εκτός δρόμου οδήγηση για την συγκεκριμένη δραστηριότητα.
• Κατάλογος εφοδίων, εξοπλισμού αλλά και έντυπο οδηγιών για ασφαλή διαβίωση στη έρημο.
• Φωτογραφίες
• Usb με video και στιγμιότυπα από τη δραστηριότητα.

Η τιμή δεν περιναμβάνει ΦΠΑ 24%

—————————————————————————————————————————

Η OFF ROAD ADVENTURES  στις δραστηριότητες για τετρακίνητα οχήματα συνοδεύει και εκπαιδεύει με τη μέγιστη ασφάλεια και τα αυστηρότερα Ευρωπαϊκά Standards.

Τα οχήματα υποστήριξης είναι εφοδιασμένα με νέου τύπου εξειδικευμένο εξοπλισμό και είναι ικανά να ανταπεξέλθουν στις πλέον δύσκολες συνθήκες, εφόσον χρειαστεί.

Ημερομηνία λήξης εγγραφών: 10.05.2025

* Ελάχιστη συμμετοχή 10 οχήματα

 

Περιπέτεια αυξημένης δυσκολίας για οχήματα 4×4 με συγκεκριμένες προδιαγραφές όπως ηλεκτρικός εργάτης, λάστιχα mud terrain και όσα αναγράφονται στην κάθε εξόρμηση ξεχωριστά.
Συνθήκες πορείας σε λάσπη, χιόνι, άμμο, νεροφαγώματα και ποτάμι ανάλογα την εποχή με την ασφάλεια και την τεχνογνωσία των έμπειρων εκπαιδευτών που θα βρίσκονται δίπλα σας με το όχημα συνοδείας.
Οι διαδρομές ADVANCED απευθύνονται σε όσους θέλουν να δοκιμάσουν τα όρια του τετρακίνητου τους σε τεχνικές οδήγησης 4×4 σε σκληρό offroading.
Οι συμμετέχοντες που εκπαιδεύονται σε οδήγηση, διαβίωση, πλοήγηση απολαμβάνουν και το παιχνίδι σε ανεξερεύνητες διαδρομές, πάντα με σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον.

Απαραίτητος εξοπλισμός:

  • Ηλεκτρικό εργάτη
  • Τροχαλία με ναυτικό κλειδί
  • Ελαστικά mud terrain
  • Για ορισμένους τύπους οχημάτων ανάρτηση βελτιωμένη καθ’ ύψος τουλάχιστον στο 1ο επίπεδο (2’’ inch)
  • Ιμάντα ρυμούλκησης με 2 ναυτικά κλειδιά και γάντζους για γρήγορη και εύκολη πρόσδεση.
  • Τσάπα – πριόνι –Ρεζέρβα – γρύλο.
  • Οδική βοήθεια.

Εκτός από τον ατομικό εξοπλισμό ανάλογα με την εποχή απαραίτητα πάντα είναι:

  • Μποτάκια ορειβατικού τύπου τουλάχιστον 1 ζεύγος.
  • Γαλότσες για την χειμερινή περίοδο
  • Αδιάβροχο επάνω κάτω.
  • 2 Ζεύγη γάντια εργασίας καλής ποιότητας
  • Φακό κεφαλής με εφεδρικές μπαταρίες